neljapäev, 12. märts 2015

Kuhu me jõuda tahame

Täna laen ülesse video, mille eile tegin "Kuidas allalaadida Minecraft'i". Minu kaaslased tegid eile ka seda koolis, aga nad ei saanud õpetaja arvutisse vajalikku tarkvara. Täna teen kodus video "Kuidas luua maailma".
Lisaks on vaja teha video "Põhiliste asjade valmistamine", "Ressurside kogumine" ja "Asjade saamine". Kui me sellega hakkama saame oleme projekti lõpule viinud.

10 kommentaari:

  1. Ma loodan et me jõuame sellega ikka valmis.

    VastaKustuta
  2. Ma loodan et me jõuame sellega ikka valmis.

    VastaKustuta
  3. mulle see projekt meeldis oli päris lahe kaju et juba läbi saab:(

    VastaKustuta
  4. Ma loodan, et minu filmimine läheb plaanipäraselt :)

    VastaKustuta
  5. Ma loodan, et minu filmimine läheb plaanipäraselt :)

    VastaKustuta
  6. Ma loodan ,et saade hakkama selle mänguga.

    VastaKustuta
  7. Teil on väga lahe töö ja ma loodan, et te saate hakkama.

    VastaKustuta